NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(0) ""
string(5) "11:00"

Kjøpsvilkår og betingelser

Billettkjøp (uten overnatting)

Generelt

  • Hunderfossen Familiepark AS er teknisk anvsvarlig for bestillinger foretatt på nettsiden hunderfossen.no
  • Du er selv ansvarlig for å kjøpe billett av riktig kategori (ved alders- eller høydegrense)
  • Èn- og todagersbilletter låst til spesifik dato, kan ikke endres til annen dato. Todagersbillettene gjelder oppgitte dato samt påfølgende dag.
  • Kjøpte eller ubrukte billetter refunderes ikke. Unntak: dersom parken skulle bli pålagt stengt på besøksdagen refunderes billettbeløpet.
  • Du er selv ansvarlig for å oppgi korrekt informasjon. Dette gjelder både at navn er stavet korrekt, fødselsdata på Årskort/Sesongkort er registrert riktig, og at adresse, e-postadresse og telefonnummer er riktig. I motsatt tilfelle, kan du bli krevet for kostnader som måtte oppstå som følge av feil.
  • Hunderfossen tar ikke ansvar for bestillinger som på grunn av tekniske problemer ikke er mottatt i Hunderfossen sitt bestillingssystem.
  • Billetter kjøpt på web er kun gyldige ved gyldig betaling. Dersom det oppstår problemer med gjennomføring av betaling, forbeholder Hunderfossen seg retten til å underkjenne billetten(e).
  • Hunderfossen tar forbehold om at det pga vær eller tekniske problemer kan skje driftsstans på attraksjoner, underholdning og fyrverkerishow. Det gis ingen kompensasjon dersom et show ikke kjøres eller en attraksjon er stengt.

Avbestilling/ endring av billett med avbestillingsforsikring for dagsbilletter

  • Har du lagt til avbestillingsforsikring på kjøpstidspunktet (se din ordrekvittering), kan alle billettene for den aktuelle ordren fritt avbestilles inntil 3 dager før første besøksdato. 100% av billettkostnaden føres tilbake til betalingskortet brukt ved bestilling.
  • Fremgangsmåte: send en e-post til troll@hunderfossen.no og oppgi ordrenummer og evt. antall billetter som skal avbestilles.
  • Det er ikke mulig å endre dato på billett, da må det i tilfelle bestilles nye billetter.

Endring av billetter uten avbestillingsforsikring

  • Det er ikke mulig å endre dato på billett dersom det er under 7 dager til besøket.
  • Ved endring av dato på billett lengre enn 7 dager frem i tid, tilkommer et endringsgebyr på kr. 95,- pr. billett.
  • For å kunne endre din billett må du ta kontakt ved oss via vårt kontaktskjema eller på e-post til troll@hunderfossen.no så forklarer vi gangen i det.

Betaling

  • Betaling skjer ved belastning av kreditt- eller debetkort. Person- og brukerkontoinformasjon i betalingsløsningen er kryptert, slik at ingen skal kunne misbruke den. Bankenes godkjente systemer brukes til våre betalingstransaksjoner

Om billetten og billettens gyldighet

  • Billetten sendes på e-post. Den kan også skrives ut på kjøpstidspunktet, der billettens gyldighet er angitt på billetten. En dagsbillett som ikke er låst til dato, er gyldig inneværende Vinterparksesong, eller sommersesong (avhengig av billett-tekst) Det er viktig at du behandler billetten som et verdipapir, enten den er i elektronisk form eller på papir, og sikrer deg mot at den kopieres eller skrives ut flere ganger. Selv om du alltid kan skrive ut en ny billett, vil du bli nektet adgang til parken dersom noen andre er kommet inn på ditt billettnummer før deg. Et hvert forsøk på misbruk/forfalskning av billetter betraktes som et dokumentfalsk og vil bli anmeldt politiet.
  • Opplysningene vil ikke bli utlevert til utenforstående, annet enn pålagt i medhold av lov, eller til myndighetene dersom det oppstår mistanke om svindel.
  • Samtykket til oppbevaring og bruk av personopplysninger kan når som helst trekkes tilbake. Du har også rett til å kreve innsyn i hvilke personopplysninger som behandles om deg, samt kreve retting og sletting av personopplysninger. Dersom du ønsker retting eller sletting av personopplysninger, kan du selv gjøre dette inne på min side (dersom du har opprettet bruker). Har du spørsmål, kontakt oss på e-post: troll@hunderfossen.no

 

 

Feriepakker – vilkår og betingelser for overnattingspakker

Avtaleprosess
En bestilling er bindende når du klikker på «Bekreft bestilling” og den blir registrert i vårt system. Når vi mottar din bestilling vil du automatisk få tilsendt en ordrebekreftelse på e-post. Sjekk at den er i overensstemmelse med bestillingen. Sjekk spesielt for pakkebestillinger at alle de bestanddeler du forventer at skal finnes i pakken er med i bekreftelsen. Dersom noe er galt må du kontakte Hunderfossen Booking så snart som mulig.

Avbestilling og endring
Regler for avbestilling, endring og betaling gjelder slik de blir opplyst på skjerm og i bekreftelse. Vær oppmerksom på at det vil bli belastet gebyr ved endringer, og det er strenge tidsfrister for endring eller avbestilling. For endring eller avbestilling vennligst ta kontakt med Hunderfossen Booking. Kontaktinformasjon finner du nederst i bekreftelsen.

  • Ved endring av bestilling belastes det et endringsgebyr (pt. 150,-)
  • Ved avbestilling innen 24 timer etter bestilling refunderes hele beløpet.
  • Inntil 3 uker før ankomst refunderes 75% av beløpet.
  • Inntil 1 uke før ankomst refunderes 50% av beløpet.
  • Ved avbestilling 6-2 dager før ankomst refunderes 25% av innbetalt beløp.
  • Ingen refusjon etter kl 16:00 2 døgn før ankomst.

Avbestillingsforsikring: kr 159,- pr person.
Har man kjøpt avbestillingsforsikring så kan man avbestille og få refundert 100% av pakkeprisen. Avbestilling må gjøres senest kl 16:00 dagen før ankomst.

Opplysninger gitt på nettstedet
Vi tar forbehold om trykkfeil og at priser på internett kan inneholde feil grunnet tekniske årsaker. Vi forbeholder oss retten til å korrigere din bestilling eller deler av denne, dersom det er feil i priser. Skulle en slik situasjon oppstå vil du få melding om dette fra Hunderfossen Booking, eventuelt sammen med informasjon om hva som kan tilbys istedenfor.

Betaling
Bestillingen betales i sin helhet ved avtaleinngåelse. Overnatting, aktiviteter og pakker kan ha forskjellige betalingsbetingelser.

Bestill billett i dag

Se våre åpningstider og priser

Kontaktskjema

Fyll ut skjemaet nedenfor og send oss dine spørsmål nedenfor. Vi svarer deg på dine henvendelse så snart som mulig. Du kan også ta kontakt med oss på 61 27 55 30 eller på troll@hunderfossen.no
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Drag files to upload.
Optionally click here to select files.
Dra inn filer her for å laste opp. Eventuelt
Klikk her
for å velge filer
Bestill her